fredag 4 juni 2010

Ut ut ut!!

Har legat på balkongen sedan 11-tiden och sprungit ut och in och packat och städat lite.. Gjorde även i ordning anannasbitar som jag doppade i smält choklad, så gott!
Och nu ska jag jogga 5 km. Trodde jag skulle med bussen halv fyra men, såg fel. Det var visst vid halv fel och då har jag tid på mig innan jag måste gå. Med kattbur och resevväska känns det som om man går dubbelt så långt, man är helt slut på allt bärande. A kanske kan köra mig till busshållsplatsen, men det beror på när han åker till Mörlunda..

OM EN VECKA ÅKER VI, JAG OCH MAMMA TILL KROATIEN!!!

ÄNNU MER SOL!! =D

1 kommentar:

  1. Jag är såååå glad för er skull! <3 Ni kommer ÄLSKA Kroatien! Sjukt vackert! Hoppas ni får det mysigt hos morfar, hälsa så gott från mig. Massa kramar!

    SvaraRadera