fredag 4 juni 2010

Ingen träning!

Jag har verkligen inte hunnit med att träna denna vecka, för i Måndags hade jag vännerna över och vid 16 var jag på kurs. Sen på Tisdagen gick jag brevid inför sommarjobbet från 7-16.30. Sen var jag så trött efter 3 timmars sömn natten till Måndagen, så jag låg och solade mig på balkongen och höll Findus sällskap.
På Onsdagen gick jag brevid 7-16 och sen vid 17 började den sista kursen.. Sen fanns det inte mer tid eller ork den dagen och la mig 21.30, och somnade på en gång - HÄRLIGT!! Händer aldrig mig att jag somnar så snabbt, får alltid ligga och dra mig i sängen i ca. 1-2 timmar innan ögonen faller ihop. På torsdagen (igår) jobbade jag i Nässjö 7-12.. Hade planerat att jogga efteråt, men var så hungrig, så jag väntade på A som skulle komma hem med maten och undertiden solade jag och tvättade.. Och efter vi hade ätit åkte vi till storstaden och gick på bio och såg Robin Hood, en mycket bra film enligt mig! =)

Och nu är vi här, här i soffan och försöker få ihop dagen. Findus och jag ska nämligen till Karlskrona i helgen med mamma och träffa morfar! Ska bli så härligt.. Men ska åka från Eksjö vid 15-tiden och lägenheten behöver fräschas upp, jag behöver ut och jogga, packningen måste ske och sedan fixa mat. Mycket att göra på en kort stund.
Men om jag gör lite frukost nu, packar och städar undan så gott det går, så ska det nog inte vara något problem med att få in en joggingtur idag!

Och förresten, jag har ändå varit ute varje dag och cyklat på jobbet. Vi cyklar hela dagarna från 7-15 och det är så bra. Snacka om att jag kommer komma i form i sommar då jag både har tillgång till ett gym, cykelturer på jobbet och dessutom jogging på fritiden! =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar