söndag 6 juni 2010

Slarver!

Det är snålt med bilder här på bloggen och det är för att slarviga ERICA inte hittat laddaren till kameran. Men idag när mamma skulle ta med sig symaskinen så hittar jag laddaren i garderoben där symaskinen har varit intryckt och även så laddaren.. Ja, hur kommer det sig att laddaren ligger där? Jag har ingen aning.. Lika så när jag ska leta efter mina nycklar så hittar jag dom inte heller. Jag är så slarvig och har ingen koll på mina små-prylar!
Ja, jag är allt en slarver-Maja!

Nu är jag i alla fall hemma efter en underbar helg hos morfar, men joggingturer, grillning, film, gräsklippning, hårklippning (på morfar..) och kanelbull-bakning! Men Findus har varit ute hela dagarna och idag plågade hon en geting som försökte fly men orkade inte och där satt Findus och bollade med getingen! Sen mötte hon en annan katt och gick till attack, men inget slagsmål eftersom katt nr 2 var snabbare och sprang iväg..
Så vi har haft det underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar