söndag 13 juni 2010

Hanna the banana rapporterar

Precis, nu sitter jag här, nästan nyvaken (...jag har faktiskt sommarlov;-)) och tänkte skriva några rader som jag så fint lovat min lillasyster. Jag kan meddela att syrran och vår mamma har anlänt till Kroatien idag strax innan lunch, vid 10:30 fick jag ett sms - varsågoda:

"Nu är vi framme. Väntar på att få åka till vårt hotell. Det är så varmt och havet är så vackert! Hörde att det regnar i Sverige? Haha!! Kram på er."

Ja, Erica spar inte på skadeglädjen... hehe. :-) Underbart att höra att de är framme och att allt är bra i alla fall! Kroatien är galet vackert, inte minst vattnet, som är något av de renaste vatten jag någonsin skådat. Jag och min kille var på ön Krk i Kroatien sommaren 2008, och Gud vilken resa! Krk var supermysigt, väldigt lugnt och familjärt. Lovely!

Bjuder på en bild från min resa i Kroatien, så får vi tänka på att Erica har det så ungefär precis nu. Sol, bad och klarblått vatten... inte dumt. :-)

1 kommentar:

  1. Å, det ser ju fantastiskt härligt ut!! Men varför är inte jag där?! Har inte ens en resa bokad! Imorgon ska jag minsann tömma spargrisen och se hur långt det räcker...
    Kramelikram

    SvaraRadera