lördag 12 juni 2010

1 timma och 15 min

Nu är det ingen lång stund kvar och jag är klarvaken och kommer somna som en stock i bussen, om inte mamma är igång och ivrig.. Fick ett sms av henne nu precis "JAG ÄR VAKEN!!" Skulle ringa och väcka henne nu men, det behövdes ej som ni kanske förstår!

Jag har varit hos syrran hela kvällen/natten sedan vi åkte från mammas inflyttningsfest som fortfarande var igång då vi åkte, 21-tiden..

Vi har gottat oss med frukt och doppat dom i smällt choklad och spelat wii och gjort i ordning bloggen - Hanna tyckte det var jätte kul, så kanske kommer hon lämna något inlägg under min Kroatien vecka, men bara KANSKE. Och kanske lämnar jag något spår i bloggen om dator finns tillgänglig och TID och LUST.. =)

Ha en jätte bra vecka!
KRAMAR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar