fredag 11 december 2009

Stor- städandet på gång

Nu är det fullt upp här hemma. Jag har precis startat tvätt nr 2 av 6 och första tvätthögen är upphängt i torkskåpet! Härligt.
Städandet går prima, stressar inte exakt och tror inte jag kommer bli klar till Idol, men vem vet när mitt städ sug försvinner?? Jag har i alla fall städat ur Anders och mina garderober i sovrummet och ska nu till badrumsskåpet och rensa ur allt och göra så det blir ordning, även spegelskåpet över handfatet. Sen ska jag in till köket och göra rent alla skåp där. Tänk vad fint det kommer att bli!! =)
Sen ska jag börja och städa väldigt noga, ta lister och dörrar m.m.
Jag brukar inte alls städa så här, men när man får ryck så ska man passa på! Eller göra som mamma, städa ett rum för varje dag. Det funkar om man inte har djur..

Så måste få fart nu, kanske ta en bit av Anders julgodis så det blir fart på mig. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar