fredag 11 december 2009

Städar än..

Detta må jag säga var en riktigt storstädning. Jag är inte klar än, men sovrummet och toaletten är klara. Riktigt rent, plus att jag fixat dammsugaren så den suger ännu bättre nu. Problemet var att påsen var överfylld, vi trodde att det var stopp i röret tidigare och börjar ta isär alla delar. Men så var det bara påsen som var fylld. Ska komma ihåg det till nästa gång.
Tvätten är strax klar, har två tvätthögar till att tvätta. Det var rätt mycket kläder som jag ränsat ut, som måste tvättas. Så det blir två maskiner vitt och mörkt extra. Alltså hade jag totalt 8 högar att tvätta idag! Mycket, men jag är jätte glad att jag gjort detta.

Efter jag har städat klart måste jag baka frallor, har inga hemma. Ingen vanlig Fredagskväll, men så blir det ibland!! Kanske jag till och med stryker allt under Idol-finalen?! Vi får se..

Nu ska jag fortsätta i städskåpet..

1 kommentar:

  1. Det är faktiskt andra gången vi tror det är stopp i röret men det är påsen som är full.

    SvaraRadera