onsdag 9 december 2009

Bra jobbat Erica!

Har tränat nu i 40 min med Wii fit. Det är ett spel där jag kan öva min balans, kondition, styrka och även yoga. Jag tycker balans och kondition är roligast, så jag joggade i 11 min sen rockade jag rockring i 10 min och dom två efter varandra gjorde så jag var helt slut! Men fotsatte med step up, den lättare varianten och den längre och svårare. Sen har jag åkt slalom, där man ska böja benen samtidigt luta från sida till sida. På så sätt styr du din vägbana.. Ja, i alla fall så är detta hur roligt som hellst för du vill ju få bättre reslutat än sist och gärna komma etta. Så ibland brukar Anders och jag tävla mot varandra för att vara nummer ett!! ;)

Nu ska jag in i duschen och sedan gå ner till affären.. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar