onsdag 9 december 2009

Njuta till tusen

Idag ska jag bara göra det jag vill, promenera, träna, laga någon god mat, ta en lång lång dusch! Man blir så trött på jobbet när man jobbat x antal dagar i sträck, och därför ska man bara njuta när man väl är ledig. Sen är det ju så att jag måste samtidigt dessa lediga dagar (idag och på fredag) tvätta eftersom jag ska jobba från lördag - torsdag, då jag varje dag har långa pass. Det kommer bli jobbigt och trött lär jag vara, men man får stå i! Vi som är vikarier vi måste ta turer ingen annan vill ha och då blir det rätt obekvämt. Jag har ju mina åsikter om hur personalen behandlar vikarier, men jag har redan berättat vad jag tycker och tänker för två i personalen som brukar styra och ställa i gruppen.
Som sagt, man måste få njuta när man är ledig!!

Nu ska jag äta frukost och sedan ta på mig myskläder och gå ner till affären och hämta ringen och köpa lite som behövs. Sen om det är ledigt idag så ska jag tvätta och sen senare idag ta ett pass med active.
Anders är iväg hela dagen idag och kommer inte hem förren sent..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar