onsdag 30 december 2009

Glada nyheter!!

Jag tror jag inte har feber idag. Wiie!!! =D
Men förkyld är jag ändå.. Näsan rinner, halsen retas men febern borta(?). Så härligt! Då kommer jag orka städa och tvätta här hemma. Samt handla mat.. Få se ifall Anders hänger med, skönt att vara två när vi ska gäster få.

Sen har jag inte nämnt det på bloggen här än, men Anders och jag ska flytta och bli Eksjö bor. Vi har hittat en två, på andra plan med badkar, förstår ni hur länge jag längtat efter ett badkar?? Jag har alltid (när jag bodde hos mamma och pappa) tagit ett bad för att koppla av, men här i Nässjö har vi bara bastu där nere. Visst det kan vara skönt, men inte på samma sätt som i ett badkar med extra varmt vatten. Får även hälla i lite badsalt som vi fått bland annat i julklapp av familjen Lagergren. Längtar!! Flytten sker i slutet av Februari, då vi inte tackar nej med lite flytt- hjälp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar