torsdag 31 december 2009

Snart nytt år!

Nu är jag uppe i varv. Sminket ska nu läggas på och maten är förberädd och vid fem kommer tjejerna!
Jag har förberätt tre-rätters meny till ikväll:

Förrätten - Avokado med räckor

Varmrätt - Mandelpotatisgratäng med chamiponer i. Till serveras fläskfilé

Efterrätt - Hemgjord glass, med digestive och philadelpia ost i..

Ni kan ju gissa vilken jag längtar till!! =D
Sen vill jag hälsa er ett gott nytt år och ett stort grattis till Morfar som fyller år i morgon..

2 kommentarer:

  1. Gott nytt år tillbaka. Nu ska jag följa dig här på bloggen riktigt bra tror hela familjen gör det. Från farmor i karlshamn till pappa här hemma i jönköping. som sagt ett riktigt gott nytt år på dig och hoppa ni fick en bra nyårsfest med kompisarna
    kram
    pappa

    SvaraRadera
  2. Kul att du hittat hit pappa! =)
    Kramar

    SvaraRadera