torsdag 10 december 2009

Finns även nu till Findus

Ja, många julklappar finns under våran gran. Men inga har varit till lilla Findus.. Men så duktig hon har varit och rivit bland paketsnörena och "hjälpt" mig att slå in paketen, så är hon värd något hon med! Ja det blir allt två paket till henne, som hon säkert kommer slarva bort på fem sekunder efter hon öppnat paketen.. ;)
Det är du värd min lilla katt!!

Idag har det varit en bra dag. Full fart på jobbet från morgonen till sena dagen. Även hämtat Anders ring nu som är bara en storlek större än min! =D
Ska göra köttbullar idag, försöka få till den goda såsen som jag lyckades med sist.

I morgon blir det storstäd och tvätt. Jag ska jobba långa pass nu i 6 dagar, så städ inför de kommande dagarna behövs, även fräscha upp mina arbetskläder som luktar unket..
Men tills idol börjar ska städ och tvätt vara klart!

Nu ska jag diska, men först mysa med Findus som springer runt och vill ha uppmärksamhet.

2 kommentarer:

  1. Hoppas Findus uppskattar sina julklappar. Jag kan skicka en riktig mus annars... Om ni vill att hon ska få en julafton utöver det vanliga menar jag!
    Ha en bra dag och hoppas att du hinner färdigt med allt innan finalen! Kramar

    SvaraRadera
  2. Oh ja, det lär hon göra. Hon hittade påsen igår (har inte slått in det än..) och hon var på den hela tiden. Fick hänga den på ett dörrhandtag. Då stod hon hela dagen och vaktade den.. =)

    SvaraRadera