söndag 29 november 2009

Trötter

Efter timmars gående längst smågatorna i stan samt alla munkar Maria ville ha!! Där efter var man slut och givetvis alla kassar man burit omkring.
Nu finns det massa paket under granen till både stora och små.. =) Har suttit i ca. två timmar med att slå in paket.. Kan ni tänka er? TVÅ timmar.. Visst har man inte stressat men ändå.
Fast det fattas ändå några paket som inte är hemma än.

Känner mig lite illamående idag och huvudvärk, men det är nog för att det luktar popcorn i stora lass!! Anders satt och gottade i sig det undertiden jag slog in paket, Så plus till mig för att jag inte små åt med Anders.

Denna vecka har jag varit dålig med träningen, men i morgon SKA jag träna.. Måste bli vid tolv tiden eftersom jag börjar jobba vid fyra..

Nä nu vill jag allt sova.. SÅ TRÖTT!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar