söndag 29 november 2009

Mot Jönköping

Ska strax åka och möta upp Maria och Jessika (http://jessssika.bloggplatsen.se/).. Ska bli härligt att träffa dom, speciellt Jessika eftersom jag inte träffat henne på riktigt länge.

Ska även köpa julklappar idag till syskon och andra filurer i min omgivning.. =)
Älskar att köpa paket till andra, att få gå runt och lulla lite i affärerna och bara ljuta..
Men förstår er föräldrar som har barn att gå i affärer med.. Var med Cicci, Elis och Lydia i stan i gbg.. Kommer aldrig glömma den dagen. Jag halvsjuk, Elis på jätte dåligt humör och Lydia mammig.. Åkte upp och ner i rulltrappan med Elis tills Cicci hittat och provat kläder. Var slut efter det!
Om tio år är det nog min tur då jag försöker göra snabba ryck med ungar som lipar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar