måndag 30 november 2009

Vad är en bal på slottet?!

Idag börjar jag jobba efter mitt fasta schema. Så innan fyra ska jag hinna med att fräscha upp i lägenheten, träna och duscha samt äta ;)

Ska bli skönt att få träna idag efter allslapphet.. Och i morgon har jag tänkt att gå en låååång promenad, inte 40 min eller så utan 2 timmar. Undrar om jag pallar att vara ute så länge?? Men kanske har jag då hunnit att se mig omkring hela Nässjö?? xD

Igår när jag träffade tjejerna kommer jag ihåg hur mycket jag saknar dom, bland annat baldagen. Vilken dag!!

Jag fick ju ta med mig min Anders och på morgonen så blev jag tillpiffad i håret, Anders kom senare (då jag började bli klar..) och klippte sig. Sen tog vi tåget ner till min syster i Huskvarna och så sminkade hon mig och några av mina klasskompisar, sen var det fotografering vid vätterstranden. Där efter åkte vi upp till en klasskompis innan vi skulle åka in..
Sen kom våran bil och vi for iväg mot stora hotellet i Jönköping. Sen när vi gick runt det var nog det roligaste jag varit med om!! Att alla kollar på mig och jag får vara i centrum, det ÄLSKAR jag! =D

Kände mig så fin, var som en prinsessa som Elis sa när han fick se mig på bild!
Så stilig Anders var den dagen, WOW asså!! ;)

2 kommentarer:

  1. Catharina Hillerström30 november 2009 kl. 11:35

    Hej sötis! Jag har inte öppnat paketen!! WOW. Den står i bokhyllan med övriga paketer. Tänk, i år är 95% av alla klapparna gråa. Inga röda paket alltså. Det är UTE. Alex har t.o.m. fått en SVART. Kanske t.o.m. tomten bytt stil?... Det återstår att se.

    Jo du, visst var du SNYGG den dagen det var bal och solen sken och du glittrade ikapp med den! Det var verkligen en syn.

    Och så bion - den var bra! Du måste bara se dem alla tre. Ska försöka få tag på 2:an till morfar (om den släppts på DVD tills dess). Det blir ju en kanonpresent.

    SvaraRadera
  2. Tvåan finns redan ute att hyra.. eller är det i morgon den kan hyras?

    SvaraRadera