söndag 15 november 2009

Seger för mamma!!

Oj så dåligt det gick på bowlingen för både mig och Anders.
Mamma var ju så stolt över att att hon hade slagit mig.. Jo kan förstå att hon är extra nöjd idag, och även på måndag då hon läser detta och kommer ihåg segern med 1 poäng..
Vi tävlade tjej mot tjej och kille mot kille. Så mamma vann över mig och Joakim vann över Anders, hemskt att varken Anders eller jag tog hem någon seger. =(
Och tack Joakim för din underbara mat!! Så gott var det, tycker båda två. =)
Dagens grej: Bowlingen kostade bara 100 kr!! De ni..

Nu ska jag rusa till jobbet..
Ha en trevlig kväll!

Kram Erica

4 kommentarer:

  1. Man kan ju inte vinna jämt! Hoppas det gick bra att jobba ikväll! Hälsa Anders att jogga en gång är ingen gång...

    SvaraRadera
  2. Jag lyckas aldrig vinna!! =/

    SvaraRadera
  3. Catharina Hillerström16 november 2009 kl. 10:59

    Ja, bowling... lilla Erica... är inte direkt din starkaste sida. Det är ju annars en rätt lätt sport! :D /mamma

    SvaraRadera
  4. haha.. Tack för det mamma!! :P

    SvaraRadera