onsdag 11 november 2009

Morgonpigg??

I morgon har jag tänkt att gå upp vid åtta tiden och ta en promenad innan frukost.
För detta har ju min träningsexpert till syster tipsat mig om, om man vill gå ner i vikt eller komma i form helt enkelt. Så syrran de är bara till att lyda dig helt enkelt!
Ja, som många vet så är MIN syster en redig hurtgumma, hon har egna pass på friskis och tränar näst intill varje dag. Men jag, jag får inte in träningsrythmen oavsett hur aktiv jag är under en kort period, sen vips så blir jag superduper-lat och älskar godsaker =)! (typiskt mig eller hur Hanna?)

Så var det i somras med, tränade hela sommaren, såg till och med reslutat, men så blev jag sjuk och hamnade i min dåliga vana igen. Typiskt!

Men nu ska jag ska få tillbaka min form jag hade i somras. Det hoppas jag i alla fall.. ;)

Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar