onsdag 11 november 2009

Välkommen till min blogg!! =)

Nu har jag som många andra skaffat mig en blogg.
Bloggen ska vara som ett stöd för mig nu när ska börja ta tag i min träning som oftast pågår i max två månader, men hoppas på förändring! Jag tycker det ska bli kul att få blogga då jag annars inte har något för mig. Så ska försöka mig på att blogga varje dag om hinder inte uppstår..

Som ni läsare kanske förstår så är bloggen inte klar på långa vägar. Det ska bli stor skilnad från hur den ser ut nu, men måste ju lära mig alla knep..

Så åter igen, välkommen till min nya blogg!
Kram Erica

5 kommentarer:

  1. Vad kul att du börjar att blogga, ska följa den så nu ligger den som favorit på min dator. Det är status de ;) Kämpa på med bloggen och träningen du!

    Kraam

    SvaraRadera
  2. HÄRLIGT ERICA!!! Jag ÄLSKAR bloggar, och tycker det är skitkul att du startat en blogg för då kan jag hålla mig uppdaterad, vad du pysslar med om dagarna och så. =) Kör hårt syrran och hör av dig om du undrar något med träningen och så! =) Stor kram /Hanna panna

    SvaraRadera
  3. Kul att du ska följa min blogg! =D
    Och jag kommer ju längta efter varje power walk vi gör tillsammans!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Oh, va kul att du gillar detta!.. Ska bli spännande att ha bloggen.
    Visst, du är allt min lilla träningsexpert. =)
    Kram systeryster min

    SvaraRadera
  5. victor hillerström rundh22 april 2010 kl. 16:58

    bästa bloggen din och richars kommer inte kunna läsa så mycket mera av den för jag åker till vansbro imorgon och har ej någon dator syns i sommar kram :)

    SvaraRadera