torsdag 12 november 2009

LillaMy

Några av er läsare kanske undrar varför jag har valt att det står LillaMy på rubriken, men det är helt enkelt så att i mumintrollen finns det en som heter My och hon är envis och har lätt att bli arg och sådan är ju jag med + att många, som Anders, tycker att jag är lik henne. Vet dock inte om det är positivt eller negativt att jag jämförts med lilla My.. Vad tycker ni?

Nu ska jag värma en portion som blev över från Anders födelsedag i måndags. Alltså kyckling med jordnötssås, så gott!!

Bilden är hämtad från http://www.google.se/

Kram Erica

3 kommentarer:

  1. GRATTIS till din blogg och till ditt nya hälsosamma liv! Jag ska minsann heja på dig och se till att du kommer upp ur soffan! Kram

    SvaraRadera
  2. Tack!
    haha! Det kommer behövas att få stöd från dig.. =)
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Victor Hillerström Rundh22 april 2010 kl. 16:55

    grym blogg syrran ;) lilla my är något man ska vara stolt över om man är lik henne!

    SvaraRadera