torsdag 12 november 2009

Brain Storm

I eftermiddag har jag inte gjort så mycket. Spelade Brain storm med Anders och han vann så klart! Tycker faktiskt om att spela bordsspel istället för att vara vid datorn eller se film ihop. Känns som om man använder mer tiden åt varandra. Där emot är jag storm förtjust i Monopol, ÄLSKAR det spelet. Och självklart vinner jag jämt mot Anders, så därför spelar inte vi det så ofta längre, tyvärr. Men Brain Storm är faktiskt rolig, ett spel som man kan spela från två personer till flera lag.

Åt även kvällsmat nu, hamburgare. Anders ville äta på Sibylla , men de är ju inte särskilt nyttit samt lite dyrare än de man själv har i frysen, som i detta fall blev det hemma gjorda hamburgare =)
Gott, gott..

Hoppas på en liten promenad med Anders i kväll innan klockan blir nio då en intressant film börjar, Glee, på tv fyra. Vet inte om jag orkar se hela filmen eftersom jag ska jobba i morgon, sju till tio. Men har haft så svårt att somna nu det senaste så jag lär väll sitta uppe tills jag måste hålla upp ögonlocken.
Jag får väll tända ljus och massera mina fötter, hm? Eller be Anders om hjälp..
Ja, någon gång somnar man ju!!

Vad ska du göra ikväll?

Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar