fredag 13 november 2009

God morgon!

Tänk att man orkar gå upp så här tidigt, 06.00, då de är jätte mörkt ute och ingen kotte är uppe!
Jag ska ju jobba idag då från 07.00-10.00, annars hade jag vid denna tid sovit mycket gott =)
Men istället får jag njuta av barnprogram och min stadiga frukost..
Barnprogram väcker många minnen till liv, speciellt ett då pappa och vi barnen satt och såg på disneydags och pappa var nog en av oss som tyckte det var allra mest spännande. Så ska jag också vara när jag får barn en gång i tiden! =)

Efter jobbet ska jag handla lite små saker, sen hem och ta min efterlängtade frukt och sedan gå min promenad tror jag nog bestämt!
Sen ska jag äta gulaschsoppa, en rätt Anders är stormförtjust i..
Tror jag bestämt behöver tvätta idag med, få se om det är ledigt i tvättstugan idag?!

Hoppas ni får en härlig dag, eller varför inte berätta vad ni ska göra idag? =)

Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar