fredag 13 november 2009

Fredag = choklad?!

Jag har planerat om lite i mitt dags schema. Istället för att promenera nu så ska jag istället ta och fräscha upp mitt lilla hem, så det blir en redig liten mysfredag med Idol och scones. Så hade faktiskt inte tänkte och strunta i promenaden, utan går min runda vid tre/fyra-tiden istället. Där efter tänkte jag göra i ordning mig tills älsklingen kommer hem.. och tillsammans baka sconesen.


Som sagt det är ju FREDAG och de innebär choklad!!

Chokladen har snurrat runt i mitt huvud hela förmiddagen eftersom jag är aningen hungrig, fast suget efter chokladen har jag väll alltid!! ;)
Nå väl.. chokladen ska vara en "vad-duktig-du-är-present" från mig själv. Eftersom jag varit aktiv i träningen, tre dar nu, och även med bloggandet - flera om dagen till och med!!
Min träningsexpert har då kommit med förslaget - godis bara på helgen. Detta kommer bli svårt, men jag ska ge det ett försök..



Kram Erica

2 kommentarer:

  1. Haha, vad roligt - jag har faktiskt också funderat på scones ikväll till Idol. =) Jag har ju revyn ikväll mellan 19-21.15 så Nico ska spela in Idol och så ska vi kolla på det när jag kommer hem istället. Åh, älskar fredagkvällar!!! <3 Hoppas ni får en mysig dag. Många kramar /syster yster

    SvaraRadera
  2. Åh mysigt.. Stackars nico som får vänta ;)
    Jag ska göra scones med grahamsmjöl i och kesella. Vill du ha de receptet så är det bara att ropa! =)
    massa kramar <3

    SvaraRadera