fredag 13 november 2009

Om några timmar är det IDOL!!

Jag ser verkligen fram emot kvällens fredagsfinal i Idol, då gänget ska sjunga duett med varandra. De som ska sjunga med varandra är: Erik och Tove, Calle och Mariette, Eddie och Reza..
Jag tycker så mycket om Tove och Erik, dom ska bara gå till final. Hoppas, hoppas, hoppas..
Vilka vill du ska till final och varför?

http://tv4play.se/noje_och_humor/idol?videoId=1.1331176

Men några timmar till är det innan kalaset börjar, så jag ska hoppa in i duschen efter en lite kortare promenad. Sen fräscha till mig då Anders kommer. Och vi ska mumsa i oss de goda sconesen =)

Sist men inte minst, chokladen är hemma nu!! Och ska jag vara ärlig så är den ljusa chokladen redan provsmakad. =D

Nya grannar flyttar in, snett under våran lägenhet.. Spännade!!

Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar