torsdag 26 november 2009

Julpyssel

Idag ska vi städa, ta fram all julpynt och göra pepparkakshus. Eftersom jag börjar jobba med fast schema i december, kommer jag inte ha så mycket tid till allt julmys som ska göras, därför tänkte jag ta och göra så mycket som möjligt idag. Även ta fram julgranen..
Tror det blir bra att göra det i tid eftersom Anders och jag inte ska fira jul tillsammans och då får vi känslan inför jul och kan njuta av vårat julpynt lääänge..

Imorgon kommer min Maria hit och hennes kille Martin, vi ska spela badmintion och sedan äta något gott.. Även övernattning blir det för deras del hos oss. Så på fredag har vi inte tid att pynta, sen vill jag att de ska vara fint när dom kommer.. =)

På lördag skulle Anders ha en arbetsdag så då julpyntar vi ju inte tillsammans i så fall, och det är ju meningen att vara fler som hjälper till inför julen..

Längtar till julafton! Speciellt eftermiddagen då jag ska hem till mamma och gänget ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar