onsdag 25 november 2009

Förlovade

Redan för en vecka sedan, onsdagen, så bestämde jag mig för att beställa hem ringarna. Har dragit med Anders till olika smyckes affärer för att få reda på vad han gillar för ringar, så det hade jag redan listat ut, så det var enkel för mig att välja ringarna. Men problemet var storleken, visste att han hade massa ringar men dom är i olika storlekar eftersom han hade massa ringar på händerna, så jag fick gissa..
Ialla fall så skulle det ta 2-3 dagar att få hem dom, så antingen på fredagen eller måndagen skulle jag få hem dom. På fredagen hörde jag inget, men på måndagen fick jag information om att det fanns,så det var bara att hämta ut. Jag gick ner direkt på måndagsmorgonen och personalen hade ens inte hunnit packa ur dagens säck, så det var färskt när jag kom. Slet upp paketet och testade ringen som passade mig så bra, men såg att Anders ring var väldigt stort.. Så det var bara att bita ihop och jag visste att man kan förminska ringar så jag var ändå lugn.
Jag gick med ringen på mig hela vägen enda tills jag såg att bilen var hemma (han klippte sig den dagen). Skyndade och la den tillbaka i asken. När jag kom in sprang jag in på toa och gömde den. Bara efter en halvtimma så kunde jag inte hålla mig, jag tände massa ljus och bad honom att komma,tog sedan fram asken (så nervös..) och visade ringarna och frågade om han ville förlova sig med mig? Han blev chockad och visste inte vad han skulle säga.. Självklart svarade han - JA!!

Anders ville inte sprida ut detta på en gång, men det ville jag och därför började jag skriva lite smått om det här på bloggen fast inte jätte tydligt, inte ens förren idag..

JAG ÄR SÅ KÄR!!! =D

1 kommentar: