lördag 28 november 2009

Julpyntsbilder

Våran gran har vi bredvid soffan och intill den passade adventskalendern. Klär granen väldigt enkelt, inte med en massa glitter och band. Utan bara julgranskulor i rött och guld, sedan en del ljus!
Många små paket till Anders i kalendern, men vems är det under granen då? De får vi snart reda på ;).
Älskar julklappspapper, hittade detta idag med små söta hjärtan på.. Men allra roligast är att lägga pengar på annat som man kommer kunna använda längre tid som min nya adventsljusstake. Gillar dom små söta tomtenissarna som sitter där under. Det ända som fattas är mossan, tog lite annat som jag dekorerade med så länge..
I morgon är det 1 advent, då ska jag göra en mysfrukost och tända första ljuset. Ska man börja från höger eller vänster?.. Jag tippar på höger!


(Har inte så mycket mer pynt som är något vidare att ta bild på, så detta är det jag gillar mest med mitt pynt!)
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar