torsdag 19 november 2009

Hann ej med träningen =(

Ibland blir det så att man måste välja på att städa eller träna och idag blev det städningen, för att ta ett förråd samtidigt som man storstädar, det pallar man inte.. Men nu är förrådet fint, orkade inte ta längst in vet ju inte hur jag ska sortera upp det?! Men jag har en stor yta nu så mina skor syns och dammsugaren får plats där inne.. Man behöver inte längre klättra sig igenom alla väskor och båsar, nu når vi det vi brukar vilja ha, som dammsugaren (stod innan i städskåpet tillsammans med strykbräda och skurhink, lite trångt?!), Kattburen, kameraväskan m.m.
Det finns inte längre någon disk och inga smulor på golvet + att jag är ren!
Jag älskar verkligen att själv vara nyduschad och gå runt i lägenheten och se hur fint och rent det är överallt.. Det njuter jag av, tillsammans jag myst ner mig i soffan med min kära sambo och någon god macka, fast chips för hans del ;)

Börjar ju jobba snart så jag ska promenera ner (10-15 min) vid halv 5. Då börjar det även bli mörk, förstår ni? Redan vid 5!! Jag Var så trött i tisdags då jag slutade fyra. När jag kom hem hade jag lika väl kunnat sova för det var så mörkt..

Ha en trevlig eftermiddag och kväll.
Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar