torsdag 19 november 2009

Leendet är som störst nu =D

När jag vaknade i morse var jag så glad och kände mig bättre än hur jag mådde igår.
Så jag har redan bäddat sängen och har rullat upp gardinerna, och det gör mycket. Känns så fräscht och härligt när det är i ordning i hemmet, men lite skit rensar magen! Så när jag är själv hemma så kan jag stöka till det hur mycket som hellst, men det är skönt att inte hela tiden ha det prima.. En stor diskhög är inte så farligt om du själv tillåter det vara så. =)
Men idag ska jag fräscha upp i inne förrådet (det finns där vi har våra ytterkläder), har ju ett förråd som är mitt emot våran lägenhet, men det får organiseras upp senare. Måste nog ha Anders hjälp med det eftersom det är massa tunga grejer..
Jag ska även diska, dammsuga och rensa i kattlådan (får se om jag hinner med att träna mig active efter dom sysslorna). Där efter ska jag ta en sådan lång dusch och bara njuta, eftersom vi inte har något badkar brukar jag sätta mig på golvet och duscha, då jag även har massa tända ljus runt omkring mig och ha en spa-stund för mig själv.. Det är härligt!! =)
Sen ska jag jobba vid 17.00 - 21.00..

Måste sätta fart om jag ska hinna allt på 5 timmar.

Kram Erica

4 kommentarer:

  1. Vad gör du på golvet egentligen när du har spastund? Sitter du bara där då? Hihi. Det lät himla kul... =)

    SvaraRadera
  2. Hehe, jag ställer samma fråga som Hanna :P =)

    SvaraRadera
  3. haha.. ja okey det lät väldigt skumt,men jag duschar, fast jag sitter. Då kan ja även raka benen! Väldigt smidigt och skönt!

    SvaraRadera
  4. HAHAHAH! Jag trodde du menade att du satt på vardagsrumsgolvet typ. Hahah! =)

    SvaraRadera