fredag 20 november 2009

1 vecka igår..

Nu har jag bloggat i en vecka och tiden bara flyger iväg. Fast känns som denna dag kommer bli seg..
Jag har inte mycket inplanerat för denna dag: tvätta lite om det är ledigt, träna med active, äta, jobba (17.00-21.00)

Det är väll en seg dag idag eftersom jag längtar så till de 1 advent. Då julgranen är uppe och tomtegröt görs på spisen.. Julen är väll helt underbar, goda dofter, värme och gemenskap!! =)
Oh längtar så..

Känns så dumt med träningen, inte tränat på två dagar. Så ska ta i extra idag bara för det!!
Fast det som är skönt med är att jag går väldigt mycket på jobbet, den vårdtagare som bor längst bort tar de ca. 5 min att gå till + att dit springer vi näst intill varannan timma! Så jag går gärna dit.. =)
Så jag är igång när jag jobbar och tar trappor istället för hissen, massa små bra grejer man kan tänka på för motionens skull..

Nu är det frukost på gång!

Kram Erica

1 kommentar: