måndag 16 november 2009

Active

Active är precis det jag försöker vara varje dag. Och jag tycker jag har presterat rätt bra sedan jag började blogga =)
Idag tränade jag med mitt Wii active program som jag har till tvn. Där har jag en personligtränare som gör olika program efter varje träning. Det är både kondition och styreträning. Det bästa är att jag inte kan fuska mig igenom träningen eftersom jag har en dosa på benet, en i handen som känner av vad jag gör. Så det är jobbigt, var helt slut efter dagens träningspass som pågick i 30 min. Längesen jag var så svettig!
Jag har valt 30 dagars träning där jag tränar med active 5 gånger i veckan och 2 dagar ledig. Men när jag är ledig tänkte jag få in mina promenader.. Bra va?! =)

Kanske jag ska utmana Anders om vem som är mest active? vi får se.. och jag lär berätta för er om han vågar bli utmanad!

Nu ska jag ta min andra protion av tacosen som blev över och sen ska jag jobba, 16-21.

Hoppas även ni tar och tränar i dag, det är jobbigt att komma igång men efteråt kommer ni känna er extra duktiga!! Så känner jag varje dag då jag har tränat.


Kram Erica

3 kommentarer: