måndag 16 november 2009

Vaccination

Jag slapp gå hem efter jobbet idag, eftersom jag fick åka med en från jobbet. Det känns skönt att man hjälper varandra, som när jag var sjuk och hade någon sorts influensa så var Anders i Göteborg och jobbade med sitt eget företag och jag var hemma själv. Hade ingen mat eller något hemma, så jag ringde Malin, arbetskollega, och frågade henne om hon kunde hjälpa mig att handla. Så det gjorde hon, om hon inte hade hjälpt mig vet jag inte vad jag skulle göra.. Visst mamma, pappa och syster finns ju, men dom bor ju inte så nära om jag skulle behöva ha akut hjälp.

Efter jobbet, 8-16, ska jag vaccinera mig vid 17.00, få se ifall Anders tar den med..
Sen där efter ska jag äta och träna med active!!

Ibland blir man galen på någon man älskar, FINDUS. Nu precis innan jag började skriva detta inlägg så får Findus fnatt och hoppar rakt upp i gardinen och hänger där! Kul? nja, tror nog inte det.. Det syns lite på nära håll att hon varit och hängt där, men det blev inte helt förstört som andra saker hon har varit på. Bland annat en Orrefors intermezzo vinglas, inte så kul med tanke på vad dom kostar.. Men man får önska sig fler sådana. (Vill ha 6 st, har än så länge 3 st.)

Nu ska jag fixa mig och sova, börjar ju vid 8.00..


Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar