onsdag 26 maj 2010

Ut och jogga!

Hej på er alla pigga och glada!

Efter en skön förmiddag ska jag nu ut och jogga 5 km.. Ska bli så härligt efter två dagars vila (ej paus, utan vila!)
Har även städat sovrummet och har det avklarat med, så nu kan jag bocka av ett rum på städlistan! Jag kunde välja mellan att antingen få badrummet eller köket (kanske båda rummen) städade idag, men eftersom jag vilat i två dagar nu med träningen så ville jag gärna ut och jogga. Hinner inte städa ikväll eftersom jag ska på utbildning (igen!!).. Så jag kommer hem vid åtta och ska försöka lägga mig tidigare, så jag kommer upp extra tidigt i morgon så jag hinner med att få hemmet rent.
Sen är det ett plus att jag inte hinner städa idag eftersom Anders fortfarande har sin lilla "verkstad" framme, kanske den är borta i morgon som jag hoppas på..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar