tisdag 11 maj 2010

Unnat mig

Efter denna tid då jag varit så duktig och joggat i en vecka och två dagar (5dagar/vecka) så ville jag belöna mig med en tidning jag såg för någon dag sen och verkligen ville ha!
Har inte varit någon person som vill ha någon tidning varje månad, men denna tidningen vill jag verkligen ha. Och skaffade mig som belöning. I tidningen står det klart att man måste belöna sig och unna sig något, som hemma-spa, någon ny klädsel, tidning m.m..
Även goda recept för alla dagar i 6 veckor finns och nya träningstips som man kan göra hemma. Jag ska testa vecka etts cirkelträning i morgon som tar en kvart efter uppvärmning och utöver konditionen. Kommer visa och skriva om olika övningar som även ni kan testa!
Tidningen jag unnat mig är - Kom i form. (Perfekt för mig!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar