tisdag 11 maj 2010

Vårdag idag!

Innan jag joggade så mös jag och Findus på balkongen och tog lite bilder, spanade även in hur mina violer mår och som du kan se så har det börjat hända något - KNOPPAR! =)
Det kommer bli så fint när blommorna slagit ut..

Fick även massa fina bilder på mig och Findus. Tänk sen när jag ska få bild på både mig, Findus och den nya katten.. Undra hur det kommer att gå??

Joggningen gick förresten hur bra som hellst, lite varmt med luv-tröjan idag, men det gör inget för sommaren är så välkommen så!! =)

2 kommentarer:

  1. Visst har det varit en härlig dag! Skönt med solen. =) Usch, måste visa dig ett klipp på Youtube som är så sorgligt... jag har suttit och gråtit framför datorn i några minuter nu =( Och du som har katt tror jag känner ÄNNU mer - ja du måste se det själv... =(

    http://www.youtube.com/watch?v=zaP7STV1aFs

    PS. Verkligen inte min mening att få dig att gråta, men denna videon är så fin men samtidigt så sorglig att man måste se den...

    SvaraRadera
  2. Usch, jag vill inte se klart den!
    Haft en såå bra dag och vill inte avsluta den med tankar på att en dag är det Findus som ligger där och tar sitt sista andetag..

    SvaraRadera