måndag 3 maj 2010

Träning

Efter detta inlägg ska håret sättas upp och träningskläderna ska på och joggingturen ska göras med glädje! Väljer nog 2,5 km och styrka efter på parkbänken utanför. Har börjat följa http://sparkibaken.se/ och fått sådan motivation till träningen, tänker inte "vet inte om jag orkar", "usch vad jobbigt". Nej jag vill verkligen ut och jogga och det är power det!! =D
Hon har visat några övningar som görs vid en parkbänk som jag ska testa på idag. Får se om plankan görs, eller om jag hoppar den!! :P

MEN PÅ TORSDAG GÄLLER DET!!
Fråga till dig syrran: Hur går det med träningsbloggen jag vill att du skapar??

2 kommentarer:

  1. Hmm... jag vet inte om jag är så bra på att "hålla i liv" en blogg :-) Men kanske? Skulle vara kul att ha en blogg fylld med träning och mode! Så kanske... ;-) Kram

    SvaraRadera
  2. Men du kan alltid testa och jag lovar att jag kommer bevaka och testa dina tips!!
    Snälla gör det!!
    Kram

    SvaraRadera