måndag 3 maj 2010

Erica är på g inför Vår ruset!

Anders väckte mig vid halv åtta, men jag lyckades somna om till nio. HEELT slut efter helgens arbete och behövde sova.
Känner mig pigg och fräsch efter gårdagen kondition och stryketräningen. Joggade (2,5) 30 min (inkl. 10 min uppvärmning) och där efter stryketränade jag hela min kropp!

Idag ska kroppen få slita igen! ;)
Ska jogga och stryketräna hemma. Någon som har tips på några styrkeövningar man kan göra, då man inte har några redskap.. jag tänker speciellt på rygg!
OCH jag har ett mål, jag ska jogga hela rundan förutom den sista, lilla biten eftersom jag vill varva ner innan jag är hemma och de tio min i början (värmer upp).. Vet inte säkert om jag kommer hålla mitt mål och det beror på om jag väljer 2,5 km eller 5 km..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar