fredag 28 maj 2010

Nytt spår

På med joggingskorna och svettas!! =)
Nu ska jag ut, hittade en ny runda och ska testa och se hur den är. Den är exakt 5 km - PERFEKT!!

Tidigare har jag joggat i skogen, vid vägen m.m som leder ut till Ränneslätt som är ett övningsområde för militärerna, vet inte hur många gånger jag joggat förbi en mötande militär-bil med massa militär snubbar som glor (känns så i alla fall) på mig. Och för inte visa att jag igentligen är helt SLUT, som jag oftast är vid halva sträckan, så tar jag i ännu mer och när bilen har försvunnit bakom mig saktar jag in och pustar ut!! HAHA..
Men i alla fall så har denna nya rundan på 5 km också något samband med militärerna.. Jag joggar typ runt deras område där som bor, undrar hur många militärer jag får möta idag??! ;)

UT OCH RÖR PÅ ER, ALLA SOM SITTER INNE.. MAN BEHÖVER INTE SPRINGA ELLER JOGGA, DET ÄR SUPER BRA MED EN PROMENAD OCH DET BÄSTA AV ALLT ÄR ATT BLANDA ALLA TRE UNDER EN RUNDA!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar