torsdag 27 maj 2010

Mobilen avstängd

Nu är gröten i magen och städningen har på börjats. Så snart är även köket avbockat från listan! =)

Anders och jag har planer att åka till Jönköping och ströa runt där i eftermiddag, så nu gäller det att jag sätter fart. Ska hinna med att jogga idag med, tar nog den korta rundan (3km) idag eftersom jag har tidbrist!
Anders sa igår att han ska ha telefonen avstängd HELA dagen (och jag tänkte då - Yes, Yes, Yes!!!) Eftersom Anders mobil ringer konstant så blir jag tokig, minst om vi har en myskväll och ser på film så pausas filmen med x-antal telefonsamtal. Och det är grymt störande och jag får inte ha Anders "ifred" en enda gång!!
Men telefonen skulle ju vara anstängd, men oh nej.. Telefonen ringer hela tiden och nu pratar han i den där TELEFONEN!! (kanske jag borde kasta ut den ur fönstret när jag får chansen?! =D)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar