onsdag 5 maj 2010

Lasange


Lasangen blev helt okej. Kanske jag skulle tagit en mindre form så hade den blivit mer fyllig.. Aja, men den smakar lika gott ändå!! =)

Ska diska nu efter detta inlägg, men sen ska jag ut och jogga.. Skrev ju tidigare att jag skulle jogga 3 km, men nu har jag fått tillbaka suget och kör på 5 km, fast börjar istället från andra ändan. Det är ett super bra tips om man har få rundor man gillar så kan man springa/jogga åt andra hållet (för er som inte än hade kommit på den idéen).. Så idag SKA jag jogga ända till busshållsplatsen (slutet av rundan), sen efter busshållplatsen är det 2 min att gå hem till mig!!

Sen ska jag belöna mig med fruktsallad som bara kommer bestå av äpple och banan.. (Men gott ändå.. Kanske ha i lite kanel, för smakens skull??) och ett varmt bubbelbad med tända ljus och Findus som sitter vid handfatet och beundras av det rinnande vattnet i badkaret!! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar