onsdag 5 maj 2010

Befriad

Jag känner mig så redo inför vårruset i morgon kväll, konditionen är bättre än vad jag trott, jag är pigg och glad inför morgondagen och vädret kommer vara helt okey imorgon!!
Men idag så ska jag nog "bara" jogga 3km rundan. Blir så lätt att jag tröttnar, så varannan gång ska jag jogga 3 km och 5 km. Idag så ska jag inte varva ner i slutet av runda, eftersom jag klarade 4,5 km igår. Får gå ett varv runt huset i stället, så då kommer jag jogga lite längre än 3 km.
Jag har även skickat med kladdkakebiten som blev över igår till Anders jobb. Så nu kan jag inte, som jag säkert skulle göra, gå och små äta hela dagen. Jag är BEFRIAD (från en god kladdkaka!!)

Idag ska jag stryka, gjorde inte det igår eftersom jag var så duktig igår och ville belöna mig med strykeriet idag istället! ;)
Sen ska jag laga lasange till middag och där efter jogga. Även hämta ut biljetterna till Dansbandskalaset som äger rum den 14/5 i Nässjö.. Längtar så! För er som inte vet så ÄLSKAR jag bugg, jitterbugg/lindyhop. Har dansat bugg i ca. 3 år och jitterbugg/lindyhop ca. 2 år..
Här kommer ett filmklipp på just jitterbugg/lindyhop.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar