söndag 21 mars 2010

Soffan som ny

Nu, äntligen är jag klar. Soffan är ny tvättad och inga dumma hårstrån finns här och där (eftersom soffans tyg är i någon filt-materiell så fastnar alla hårstrån, även mina!) I alla fall så känns det som om jag har tvättat allt vi äger och har, men eftersom det var dags med säng-kläder-byte så blir det en hel del. Även när jag fick idéen med soff-tvätten så tog ju det sin lilla tid.. Passade ju perfekt idag då man fortfarande är sjuk. Men dagen har jag klarat av tack vare alvedonerna jag knaprat i mig, men ögonen har känt som om jag hade badat i en simbassäng och jag fortfarande har klor i ögonen. Har varit helt slut, men nu ska sängen bäddas och sen kryper jag ner och äter en smörgås innan natten.
(Hoppas, hoppas jag mår bättre i morgon!!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar