måndag 22 mars 2010

God morgon!

Jag mår bättre, men idag vill verkligen allt ut. Snytit mig 10 gånger om, hostat flertal gånger.. Ja, allt vill ut och jag börjar må bättre och kan snart följa med A på promenaderna.
Men vaknade av världens knäppaste ljus. Min kära, lilla älskling - Anders, har en applikation (program på mobilen) som har olika prutt ljud och han satte på detta ljudet och jag flyger upp ur sängen. Där sitter han för sig själv och har hur roligt som hellst.. Men det jag funderat över är; varför har människan en applikation med olika prutt ljud?
Jag är i alla fall inte förvånad!! =D
Så förutom det härliga vädret jag vaknat till, så får jag lyssna till Anders olika små ljud (som kommer från mobilen =P) på morgon kvisten.. Härlig start!? =)
Ska nu steka ett ägg och titta på tv, sen ska jag ta hand om tvätten som inte riktgt hann och torka igår..

2 kommentarer:

  1. Haha pruttljud i mobilen kanske vore nåt ;-)..
    Hoppas du blir frisk snart, man blir ju smått tokig av att vara sjuk!

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Ja verkligen, speciellt när den segar ut..
    Ska nog proppa i mig Bamyl koffin i morgon så jag orkar rensa förrådet..

    SvaraRadera