tisdag 30 mars 2010

KLARA!!

Nu är vi klara och bor enbart i Eksjö!
Så skönt, har inget kvar och inget städ och jag är överlycklig.. Först nu har jag kunnat sätta mig och andas ut. Vi har varit igång mer eller mindre hela dagen endas nu då vi kunnat sätta oss ner och vila. Jag ska diska nu efter min lyckade maten då jag fick betyget av Anders: "Den godaste köttfärslimpan jag någonsin ätit", snacka om att jag är stolt. =)
Medans A spanade in kameror så smög jag in i mysiga inredningsaffärer och köpte detta fina hjärta och växt med stenarna. Visst blev det fint? Har det stående bredvid tvn, där det tidigare varit en tom yta. Köpte även en pojke och flicka till att ha över handdukshållaren. Så fina, bild kommer senare. Även på kläder jag fick hem idag. Nu ska jag sätta igång med arbetet i köket och packningen inför i morgon. Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar