tisdag 30 mars 2010

Bamyl koffein

Nu har jag tagit en Bamyl koffein nu, som är en värktablett som även har koffein i sig som piggar upp. Jag har valt Bamyl i form av brustablett, och jag rekomenderar detta stark. Jag har fortfarande ont på höger sida, typ vid tinningen och om jag böjer mig när gör det jätte ont. Mådde även illa nu.. Kanske det kan vara någon form av Migrän? Jag har aldrig haft det och tycker det är underligt att det kom igår så plöstligt. Hoppas jag inte har huvudvärken i morgon då jag ska åka buss och tåg ner till morfar.

Idag ska jag skura köksgolvet och hallen i Nässjö och Anders ska bära ner det allra sista lasten från förrådet och i eftermiddag lämnar vi nycklarna.
Sen ska vi slänga en hel del från flytten.. Men nu blir det frukost! =)

2 kommentarer:

  1. Jag skickade två bilder till dig via ett mail så om Anders kan fixa dem vore det super! Du kan ju skriva vad han vill ha för jobbet , kostnad och så vidare :) Kram, hoppas din påsk blir trevlig nere i Kna! :)

    SvaraRadera
  2. Usch då, hoppas det inte är migrän!

    Nej, det var inte jag i klädhuset ;-)

    KRAM

    SvaraRadera