torsdag 25 mars 2010

Full rulle

Nu nu nu nu nu, får jag äntligen sätta mig ner efter en lååång dag..
Det gjorde inget med att vi åkte lite senare, för att få spisen ren tog sin tid. Hade ju sådant skum till spis/ugn och undertiden den gjorde värkan så gjorde jag nederskåpen rena. Sen hann jag inte mer förren jag gick ner till jobbet.

Imorgon antar jag att vi ska åka till Nässjö och fortsätta med städningen och eftersom jag börjar vid 16.00 i morgon så kan vi åka vid 10-tiden så hinner jag med en hel del. Frågan är om jag hinner bli klar med hela städningen?! Hoppas.. =)

När jag kom hem idag stod älsklingen och lagade sin goda köttfärssås och spagetti. Det var så gott, men för att inte bli allt mätt så njöt jag av det lilla.. Vi ska ju senare ikväll njuta av dagens måltid - Våfflor!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar