onsdag 10 mars 2010

Smakprov

Det börjar ta fart här hemma. Många saker är redan på plats, förutom vägglampor, tavlor och självaste hallen är ju inte klar men smått börjar vi skapa ett hem här i Eksjö. Som idag har jag strykt klart alla gardiner och dom hänger där dom ska (förutom i köket där gardinen vill upp men det går inte eftersom vi inte har verktyg till det..)
Men jag har istället fått njuta av att plasera ut alla nya och gamla prynadsgrejer, dom på bilden har jag fyndat här i Eksjö. En vas och två skålar (till fredagskvällarna) och sen en urgullig kruka med fjärilar på och givetvis en växt till, det får ni njuta av tills jag bjuder hem er!
Nu ska jag diska efter middagen och sen blir det tv-tittande bredvid Findus som snarkar gott i soffan..
Jag älskar verkligen att ta kort på Findus och passar på att ta så många bilder som möjligt eftersom jag ska ta några sedan och sätta på väggen, och hon älskar kamera-snöret så mycket och det är en perfekt underhållning medans Erica ta bilder..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar