onsdag 2 februari 2011

slappa

Jag älskar morgonen då jag igentligen (som idag) gått upp förtidigt och får en dö-tid i slutet innan jag måste gå. Att få sitta vid datorn/tvn och spana in olika bloggar, facebook, aftonbladet m.m. Tycker jag är så skönt, att få äta sin frukost låååångsamt och bara få njuta av den istället för att tycka ner den på 2 min och fort in och borsta tänderna.. Nä det är inget för mig. Men samtidigt vore det skönt om jag hade gett mig själv lite sovmorgon, men då hade jag inte fått njutningen jag älskar. Min mamma älskar också att äta frukost långsamt, i sängen med en bok. Men skillanden är att hon äter frukost först och sen fixar sig, medans jag gör allt klart innan frukost sen kan jag njuta.

Fixade till så att jag har en inbakad fläta med luggen som ligger i sidled längst pannan. Riktigt fint! =)
Men något jag inte fixat än är min röst. Vet verkligen inte vad jag ska göra, vaknade med ingen röst idag. Kan viska i bästa fall! Och sur är jag med för jag vill prata, prata på seminariet idag, ville prata igårkväll med Anders. Sur över att alla säger "Va?" till mig hela tiden..

Hoppas att man inte blir sämre så jag kan gå på discot ikväll och Anders systers födelsedagsfirandet till helgen. Jag vill mer än allt annat träffa Anders i helgen och få vara med honom. Riktigt längesen vi var tillsammans nu!!

1 kommentar:

  1. Åh, hoppas du blir frisk snart <3 STOR KRAM! /syrran

    SvaraRadera