torsdag 13 januari 2011

Trötter

Ont i halsen, tung i huvudet och mega trött. Förkylningen börjar väl smyga fram, men hoppas bara att jag är pigg på måndag då första dagen på universitetet och ännu ett steg närmare mitt mål. Tänk att jag flyttar ut ur Anders och mitt hem till ett litet rum och egen toa där jag delar kök och dusch med tre andra. Det kommer verkligen bli skillnad, men spännande! Ska bli kul och se ifall jag kommer att trivas. Ska bli spännande och se hur A och jag blir mot varandra. Kommer det vara samtal varje kväll? Massa gulliga sms? Ja, vi får väl se.. Sen hoppas jag sååå mycket att mina böcker kommer hem i morgon så A slipper posta dom + att jag har alla böcker från start. Ordentligt och bra! Men tror inte det gör så mycket om jag inte får böckerna förrens i slutet av nästa vecka. Allt löser sig har alla sagt till mig och det stämmer ju!

Sen har jag ÄNTLIGEN fått mina hängslebyxor. Har velat ha det i över ett halvår, men aldrig har dom haft det ute. Men så hittade jag dom och jag kunde inte hålla mig + att jag fick 30% rabatt! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar