onsdag 19 januari 2011

trött efter en sjukt kul kväll!

Så kul vi hade igår. Mycket skratt! Blev förvånad att typ alla killar kom, men bara 4 tjejer och vi är runt 70 pers. Lite tråkigt tycker jag ändå att inte fler kom, men vi hade roligt ändå! =)

Idag vet jag knappt vad vi ska göra. Men vi går i skola från 09.15-15.00.
Jag längtar verkligen att få komma till skolan, för jag blir helt till mig när lärarna pratar om att vi ska få sätta in en kanyl, kateter m.m. Jag tycker det ska bli sjukt kul!! =)
Jag somnar verkligen när jag sitter här, är så trött efter gårdagen. Men skönt är det att jag och en tjej till (som bor i närheten av mig) blir hämtade av en kille från klassen som bor ännu längre bort..

Har förresten fått ett erbjudande om att bli passvärd på yogapasset på tisdagar 18.30.. Sjukt bra tid, men kommer yoga vara något för mig?.. Känns inte så, men ska fundera någon dag till innan jag lämnar besked.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar