fredag 21 januari 2011

Jobbig natt

Ögonen går i kors på mig och jag är riktigt trött.. Fick jätte ont i magen i natt  och vaknade flera gånger på grund av det.. Värken är delvis kvar och sugen på gröt är det minsta jag är. Så jagfår väl gå ut i köket och hämta lite knäckemackor och knapra på tills farmor och Hans kommer runt tolv. Ska få hem en tv och sen bär det nog av till stan och någon billigare mathandel, så jag kan storhandla för veckan.. Ska hitta ett par strumpbyxor till i morgon, då jag ska ha klänningen jag hade på jul och nyårsafton. För i morgon ska jag med några från klassen på middag som "smisk" ordnat. Då grabbarna ska ha kavaj och tjejerna ska ha klänning/kjol. Fast det ska inte vara balklänning, utan mer finklänning.. =)
Ska bli så roligt! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar